صمیمی, شهرزاد و ظفرمند, سید جواد . (1394). ابعاد فرهنگی در تبلیغات بازرگانی: مطالعۀ تبلیغات تلویزیونی شبکه های سراسری ایران. نشریهی علمی پژوهشی نامهی هنرهای تجسمی و کاربردی, 8(15), 81-92. doi: 10.30480/vaa.2015.225
MLA
صمیمی, شهرزاد , و ظفرمند, سید جواد . "ابعاد فرهنگی در تبلیغات بازرگانی: مطالعۀ تبلیغات تلویزیونی شبکه های سراسری ایران", نشریهی علمی پژوهشی نامهی هنرهای تجسمی و کاربردی, 8, 15, 1394, 81-92. doi: 10.30480/vaa.2015.225
HARVARD
صمیمی, شهرزاد, ظفرمند, سید جواد. (1394). 'ابعاد فرهنگی در تبلیغات بازرگانی: مطالعۀ تبلیغات تلویزیونی شبکه های سراسری ایران', نشریهی علمی پژوهشی نامهی هنرهای تجسمی و کاربردی, 8(15), pp. 81-92. doi: 10.30480/vaa.2015.225
CHICAGO
شهرزاد صمیمی و سید جواد ظفرمند, "ابعاد فرهنگی در تبلیغات بازرگانی: مطالعۀ تبلیغات تلویزیونی شبکه های سراسری ایران," نشریهی علمی پژوهشی نامهی هنرهای تجسمی و کاربردی, 8 15 (1394): 81-92, doi: 10.30480/vaa.2015.225
VANCOUVER
صمیمی, شهرزاد, ظفرمند, سید جواد. ابعاد فرهنگی در تبلیغات بازرگانی: مطالعۀ تبلیغات تلویزیونی شبکه های سراسری ایران. نشریهی علمی پژوهشی نامهی هنرهای تجسمی و کاربردی, 1394; 8(15): 81-92. doi: 10.30480/vaa.2015.225