. (1393). ارزیابی و طراحی مدل سنجش یادگیری عمومی از آثار هنری و تاریخی در موز ه ها بر اساس مدل GLOs. نشریهی علمی پژوهشی نامهی هنرهای تجسمی و کاربردی, 7(14), 107-121. doi: 10.30480/vaa.2015.242
MLA
. "ارزیابی و طراحی مدل سنجش یادگیری عمومی از آثار هنری و تاریخی در موز ه ها بر اساس مدل GLOs", نشریهی علمی پژوهشی نامهی هنرهای تجسمی و کاربردی, 7, 14, 1393, 107-121. doi: 10.30480/vaa.2015.242
HARVARD
. (1393). 'ارزیابی و طراحی مدل سنجش یادگیری عمومی از آثار هنری و تاریخی در موز ه ها بر اساس مدل GLOs', نشریهی علمی پژوهشی نامهی هنرهای تجسمی و کاربردی, 7(14), pp. 107-121. doi: 10.30480/vaa.2015.242
CHICAGO
, "ارزیابی و طراحی مدل سنجش یادگیری عمومی از آثار هنری و تاریخی در موز ه ها بر اساس مدل GLOs," نشریهی علمی پژوهشی نامهی هنرهای تجسمی و کاربردی, 7 14 (1393): 107-121, doi: 10.30480/vaa.2015.242
VANCOUVER
. ارزیابی و طراحی مدل سنجش یادگیری عمومی از آثار هنری و تاریخی در موز ه ها بر اساس مدل GLOs. نشریهی علمی پژوهشی نامهی هنرهای تجسمی و کاربردی, 1393; 7(14): 107-121. doi: 10.30480/vaa.2015.242