صمیمی, شهرزاد, & ظفرمند, سید جواد. (1394). ابعاد فرهنگی در تبلیغات بازرگانی: مطالعۀ تبلیغات تلویزیونی شبکه های سراسری ایران. نامه هنرهای تجسمی و کاربردی, 8(15), 81-92. doi: 10.30480/vaa.2015.225
MLA
شهرزاد صمیمی; سید جواد ظفرمند. "ابعاد فرهنگی در تبلیغات بازرگانی: مطالعۀ تبلیغات تلویزیونی شبکه های سراسری ایران". نامه هنرهای تجسمی و کاربردی, 8, 15, 1394, 81-92. doi: 10.30480/vaa.2015.225
HARVARD
صمیمی, شهرزاد, ظفرمند, سید جواد. (1394). 'ابعاد فرهنگی در تبلیغات بازرگانی: مطالعۀ تبلیغات تلویزیونی شبکه های سراسری ایران', نامه هنرهای تجسمی و کاربردی, 8(15), pp. 81-92. doi: 10.30480/vaa.2015.225
VANCOUVER
صمیمی, شهرزاد, ظفرمند, سید جواد. ابعاد فرهنگی در تبلیغات بازرگانی: مطالعۀ تبلیغات تلویزیونی شبکه های سراسری ایران. نامه هنرهای تجسمی و کاربردی, 1394; 8(15): 81-92. doi: 10.30480/vaa.2015.225