بیان مفهومی برند و جوهرۀ آن در گسترۀ ارتباطات: مورد پژوهی برند اپل
نوع مقاله : مقاله پژوهشی
10.30480/vaa.2012.261
چکیده
پژوهش حاضر به منظره بررسی و شناخت جوهرۀ برند و چگونگی بهکارگیری آن در گسترۀ ارتباطی و تبلیغاتی آن برند صورت گرفته است و دیدگاههای مرسوم در این مورد را مطرح میکند.شیوه تحقیق در این پژوهش از نوع کیفی و غیرتعاملی است و در آن از روش مورد پژوهی استفادهشده است.در این تحقیق یکی از نمونههای انتخابشده بهعنوان موردپژوهش برند اپل بوده که استراتژیهای ارتباطی مبتنی بر جوهرۀ برند آن موردبررسی و ارزیابی قرارگرفته است. اطلاعات زمینهای موردنیاز برای تحلیل موردپژوهش از طریق مرور منابع مکتوب چاپی و الکترونیکی حاصلشده است که برندهای موفق، استراتژیهای خود را در پیوند با مخاطب بر اساس تعهد و جوهرۀ آن برند تدوین مینمایند و همچنین استدلال میکند که نحوۀ تدوین و خلق مفهوم. جوهرۀ یک برند میتواند در متمایز و منحصربهفرد نمودن آن نقشی اساسی ایفا کند. درواقع یک برند حق انحصاری بدون زمان را برای خود و از طریق این استراتژیها تعریف مینماید
. (1391). بیان مفهومی برند و جوهرۀ آن در گسترۀ ارتباطات: مورد پژوهی برند اپل. نامه هنرهای تجسمی و کاربردی, 5(9), 71-92. doi: 10.30480/vaa.2012.261
MLA
. "بیان مفهومی برند و جوهرۀ آن در گسترۀ ارتباطات: مورد پژوهی برند اپل". نامه هنرهای تجسمی و کاربردی, 5, 9, 1391, 71-92. doi: 10.30480/vaa.2012.261
HARVARD
. (1391). 'بیان مفهومی برند و جوهرۀ آن در گسترۀ ارتباطات: مورد پژوهی برند اپل', نامه هنرهای تجسمی و کاربردی, 5(9), pp. 71-92. doi: 10.30480/vaa.2012.261
VANCOUVER
. بیان مفهومی برند و جوهرۀ آن در گسترۀ ارتباطات: مورد پژوهی برند اپل. نامه هنرهای تجسمی و کاربردی, 1391; 5(9): 71-92. doi: 10.30480/vaa.2012.261