آشتی، افشین، و همکاران. (1386)، در یک کمپین تبلیغاتی چه میگذرد؟ و مسئولیتهای یک آژانس مشاور تبلیغاتی چیست؟. تهران: داروگ نو.
استراوس، انسلم، و جولیت کربین. (1390). مبانی پژوهش کیفی فنون و مراحل تولید نظریه زمینهای. ترجمه ابراهیم افشار. تهران: نشر نی.
اسدی، الهام. (1388). «بررسی پوسترهای محیطزیست (2007-2000م)». پایاننامه کارشناسی ارشد. تهران: مؤسسه آموزش عالی سوره.
دهقانطرزجانی، محمود. (1393). کمپین تبلیغاتی (از برنامهریزی تا اجرا). تهران: مبلغان.
عبداللهیدمنه، سیدهمعصومه. (1390). «تحلیل اثربخشی تبلیغات: مورد مطالعه بنرهای شهرداری اصفهان در خصوص جمعآوری و تفکیک پسماند». پایاننامه کارشناسی ارشد. اصفهان: دانشگاه اصفهان.
ملکی، زهرا. (1389). «بررسی نقش تبلیغات دیداری و تأثیر آن در حفظ محیطزیست با رویکرد تغییر الگوی مصرف برای بهینهسازی». پایاننامه کارشناسی ارشد. تهران: دانشگاه پیام نور مرکز تهران.
Easterling, D., Kenworthy, A., Nemzoff, R., & College, B. (1996). The greening of advertising: A twenty five year of look at environmental advertising. Retrieved from https://www.researchgate.net/publication/284777688_The_Greening_of_Advertising_A_Twenty-Five_Year_Look_at_Environmental_Advertising
Leonidou, C.N., & Leonidou, L.C. (2011). Research into environmental marketing/management: A bibliographic analysis. Retrieved from https://www.emeraldinsight.com/doi/abs/10.1108/03090561111095603
Leonidou, L.C., Leonidou, C.N., Palihawadana, D., & Hultman, M. (2011). Evaluating the green advertising practices of international firms: A trend analysis. Retrieved from https://www.emeraldinsight.com/doi/abs/10.1108/02651331111107080
URL7: http://wwf.panda.org/what_we_do/how_we_work/policy/wwf_europe_environment/initiatives/chemicals/detox_campaign/